2 października 2013

Essence Stay all day- recenzja podkładu

Od kilka miesięcy temu zużyłam podkład Essence. 


Podkład zamknięty jest w zgrabne, poręczne plastikowe opakowanie z pompką. Kawałek etykiety został naklejony na zakrętkę dzięki czemu widać czy ktoś nie zerwał etykiety i nie użył egzemplarza jako testera, a niestety czasem to się zdarza.

Posiadałam odcień 20 soft nude- najjaśniejszy. Wybrałam ten odcień, ponieważ 3 pozostałe wydały mi się zdecydowanie za ciemne.( ten numer jest drugi w kolejności!), ale trzeba tez wiedzieć iż podkład zawiera tony różowe.




Podkład jest trwały, wytrzymuje na twarzy, może nie 16h jak podaje producent, ale z 8h na pewno. A mi to wystarcza w zupełności. Jak również łatwo się rozprowadza, nie pozostawiając na twarzy efektu maski.
Jako posiadaczka cery mieszanej ze skłonnościami do przesuszania, nie zauważyłam aby podkład zapychał oraz wysuszał mi cerę. Za to ładnie pachnie, choć niektórych ten zapach może drażnić, ale to zależy od upodobań każdego z nas. Mi się podoba. Nie kosztuje dużo, bo w granicach 15zł i jest dostępny w każdej szafie Essence.
A czy znalazłam jakieś wady? Niestety tak
Mianowicie zdecydowanie zbyt mały wybór kolorów, bo osoby o bardzo jasnej karnacji nie znajdą nic dla siebie. Jak również nie widać, kiedy podkład nam się kończy.

Byłam pozytywnie zaskoczona tym podkładem. Bardzo lubiłam go stosować. Wiele dziewczyn porównuje go do Revlona. Ja tego robić nie będę, ponieważ nigdy go nie miałam.
Ale czy kupię ponownie? Obecnie nie, gdyż posiadam kilka podkładów w swojej kolekcji, które muszę zużyć oraz obecnie widzę, że nie do końca był on w odpowiednim odcieniu dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...