17 maja 2014

Makijaż oka z fioletowym akcentem



 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa propozycja na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie i bardzo delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. okropna kreska. gdzie jest jej początek to raz (o.O) a skrzydełko? napaćkane, krzywe, jak dla mnie efekt okropny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem tylko laikiem w makijażu, więc mogę nie mieć go idealnego, ale ćwiczę i sami widzicie, że powoli jest lepiej niż na samym początku jak zaczynałam robić swoje pierwsze kreski oraz nigdy nie zaczynam kreski w samym wewnętrznym kąciku oka, bo mi to nie do końca pasuje ;)

      Usuń
    2. i po co hejtować z anonima?? jak się nie podoba nie musisz patrzec :) jak dla mnie świetnie tym bardziej, że dziewczyna nie jest wykwalifikowaną kosmetyczką ;) dzięki takiej kresce od połowy oko wydaje się dużo większe, a i fiolet daje fajny efekt bo wyszło delikatnie i nie wygląda jakby Ci ktoś oko pobił ;) więc dla mnie na plus ;)

      Usuń
    3. Dziękuje za miłe słowo Ilonko :*
      Widzę, że się rozumiemy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...