12 sierpnia 2013

Hej Kochani , to nowa ja

Jestem Monia,choć dla niektórych znana jako Mmalutka92, mam 21 lat, i od kilku lat interesuje się kosmetykami, modą, urodą. Do tego stopnia, że założyłam bloga oraz założyłam swój własny kanał na YouTubie.
Oczywiście gorąco was do niego zapraszam ->Mój kanał na Youtubie

oraz mój facebook, gdzie jestem codziennie i to na nim możecie się dowiedzieć, co się dzieje obecnie w moim życiu i nie tylko ->mój facebook

 Tak, po wielu nieudanych trudach na moim poprzednim blogu (iwaa.pinger.pl) postanowiłam przenieść się tutaj. Mam nadzieje, że tu takich problemów z pisaniem postów nie będzie.





A na sam początek mój niedawny makijaż rozświetlający z delikatną miękką czarną kreską. 



2 komentarze:

  1. Ładny makijaż, taki kobiecy i delikatny.A do tego śliczne oczka! :)
    Życzę powodzenia i wieeeele radości z blogowania.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...