5 grudnia 2014

Odzywka do rzęs - LONG 4 LASHES


Niedawno zakupiłam sobie odzywkę do rzęs Long 4 Lashes. Moja koleżanka jej używa i sobie ją chwali. Czytałam również liczne recenzje i do sporo pozytywnych recenzji na jej temat, co również skusiło mnie to tego, aby ją kupić. Opakowanie zawiera 3ml produktu, zamknięte w małym opakowaniu. Odzywka ma nam wystarczyć na pół roku używania. Aplikator ma formę pędzelka jak do eyelinera. Ale o szczegółach dopiero za jakiś miesiąc. :)

Obecnie pokaże wam stan moich rzęs na dzień 3.12.2014, bo własnie w tym dniu zaczęłam po raz pierwszy ją stosować. Pewnie stwierdzicie, że stan moich rzęs jest niczego sobie. I owszem, macie rację, nie narzekam na nie. Są dosyć długie, ale chciałabym aby były bardziej gęste i minimalnie dłuższe, ponieważ mam w planach odstawić (jeśli odżywka zadziała i rzęski urosną) tusz do rzęs i używać tylko henne. Ale co z tego wyjdzie.. zobaczymy. 








3 komentarze:

  1. ciekawa jestem efektu :) ja bym nie potrafiła odstawic tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no ja na obecną chwile też nie potrafię odstawić tuszu, ale plany są, a jak wyjdzie... zobaczymy :D
      mam nadzieje, że odżywka mi w tym pomoże ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...