24 października 2014

Witajcie .. czyli powrót do pisania i krótkie wytłumaczenie się

Witajcie kochani  po dość długiej przerwie :*


Długo się zastanawiałam, czy wrócić na bloga, ale dzięki Wam i rozmową z Wami, zapytaniem co się u mnie dzieje i jak bardzo za mną tęsknicie postanowiłam wrócić.
Nie ukrywam, że obecnie mam dość ciężki okres w życiu prywatnym jak i zawodowym, m. in. czeka mnie pisanie pracy inżynierskiej a w tym obrona,  co sprawia, że uczelnia pochłania większość mojego czasu. 

W miarę możliwości postaram się pisać tu jak najczęściej - minimum jeden post na tydzień, ale może uda mi się pisać częściej.  Wiem że to i tak mało, ale od czegoś trzeba zacząć, jak również  lepsze to niż, pozostawienie bloga samego sobie na kolejne trzy miesiące... A niestety do końca semestru tyle mi zostało, więc minimalnie będę was zaniedbywać, za co z góry przepraszam. I mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Mam również w planach zmianę wizerunku bloga, Noo wypadałoby mu nadać trochę świeżości lekkości :P Ale mam świadomość, że to pochłonie mi dość trochę czasu, więc prawdopodobnie zmiany zobaczycie dopiero pod koniec roku, chyba że... kto wie, może się uda wcześniej coś w tym kierunku zadziałać :) 

Podczas weekendu pojawi się pierwszy post kosmetyczny - więc... wyczekujcie go :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...